Pacient musí mít ve své kartě u lékaře uložený email, prostřednictvím kterého se bude přihlašovat
Heslo si volí pacient sám.
Při každém dalším vstupu už zadává pacient svůj email a zvolené heslo rovnou do přihlašovací obrazovky.
Popis dostupných služeb po přihlášení:
Zaslání žádosti o recept – vyplníte příslušný formulář, každé požadované léčivo se vyplňuje samostatně.
Zadání objednávky k návštěvě lékaře – máte k dispozici kalendář s přehledem termínů, vyplníte formulář a po odeslání a zpracování u lékaře vám systém zašle zpětnou informaci o uvedené objednávce
Přehled termínů objednávek – můžete sledovat přehled termínů vašich budoucích návštěv v ordinaci, vámi zadanou objednávku si můžete smazat
Zaslání zprávy – můžete lékaři zaslat informaci k probíhající léčbě nebo dotaz, omluvu z plánované návštěvy
Zaslání dokumentu k založení do karty – můžete do ordinace zaslat dokument formátu pdf nebo obrázek
Přehled termínů „preventivních“ Prohlídek a Očkování, případně termínů pro příští návštěvu
Můžete sledovat způsob vyřízení vašich požadavků, o vyřízení je pacient informován emailem